کراتینین 3.1-5.5 در یک هفته افزایش یافته است: نیاز به نگرانی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.1-5.5 در یک هفته افزایش یافته است: نیاز به نگرانی

کراتینین 3.1-5.5 در یک هفته افزایش یافته است: نیاز به WorryI هستم یک بیمار بیماری کلیوی و هفته گذشته سطح کراتینین من 3.1-5.5 افزایش به طور ناگهانی، نیاز من در مورد آن نگران؟ چگونه می توانم کنترل سطح کراتینین من؟
با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را به 5.5 از 3.1 فقط در یک هفته افزایش یافته است، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود را در یک سرعت بازپرداخت پیشرفت، بنابراین شما نیاز به توجه زیاد به بیماری خود را.
چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی کنترل سطح کراتینین بالا؟
به رک و پوست کنده، موثر ترین راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا است برای معکوس عملکرد کلیه بیمار، بنابراین بیمار باید درمان مربوطه به موقع است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک این درمان، بیمار می تواند از عملکرد کلیه خود را معکوس به تدریج، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری خود را تحت کنترل است.
برای بیمار با کراتینین بالا تا 5.5، آنها باید این درمان symtematic موقع را، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید به کنترل سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: